מתיחות • ש"ס ליהדות התורה: "אם לא תהיה ברירה, נפנה לקהלים ירושלמים"

    דוד לזר 4 Comment on מתיחות • ש"ס ליהדות התורה: "אם לא תהיה ברירה, נפנה לקהלים ירושלמים"
    8:27
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on פינקלר חושף: "פינוי העזתים ברפיח – בתיאום עם ארה"ב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) פרשן 'קול חי' מני גירא שוורץ פתח את תוכנית האקטואליה 'מדברים בחירות' בגשתם של בצלאל קאהן ודוד חכם- עם חשיפה על מתיחות חדשה בין ש"ס ויהדות התורה.

    והנה עיקרי הדברים: במפלגת ש"ס לא אוהבים כבר הרבה זמן את התמיכה הסמויה של בית הגראי"ל שטיינמן במפלגתו של ישי, וגם לאחר מאמצים רבים – עדיין ביתו של גדול הדור פתוח לנציגיו השונים של ישי.

    כזכור, הגראי"ל שטיינמן, קיבל בביתו את חבר הכנסת ישי – צעד שדווח לאחר מכן על ידי מקורבי ישי כהבעת תמיכה בריצתו העצמאית, עליה הכריז לאחר ימים ספורים.

    מאז ועד היום, גורמים בש"ס נכשלו בניסיון להשיג תמיכה בצורת מכתב ברור של הגראי"ל כי הוא תומך במפלגת ג' ובש"ס בלבד, או כל אמירה שישתמע ממנה שאיננו תומך בישי, ומכיוון שכך, בימים האחרונים מועבר מש"ס מסר ברור לדגל התורה, כי אם לא תהיה ברירה ש"ס תפנה לקהלים ירושלמים. המסר של ש"ס ברור, 'אם לא נקבל תמיכה מבני ברק נשמח לקבל את תמיכת קולות הירושלמים'.

    גירא הוסיף כי במקביל בימים האחרונים, גורמים משערי חסד מחזקים את הדיבורים וההערכות על אפשרות לתמיכה בש"ס, זאת לאחר תקופה בה שמענו בעיקר דיבורים על פתק לבן.

    האם תהא הכרזה רשמית לש"ס בכנס המתוכנן בארנה יומיים לפני הבחירות, זו שאלה שתישאר באוויר עד לאירוע עצמו.

    יצוין, כי בראיון שקיים לאחר מכן ח"כ משה גפני בתוכנית 'מדברים בחירות' הוא אמר כי 'הקולות בפריפריה אינן רשומות בטאבו של אף מפלגה. גם לא ש"ס. אנו מקימים מטות בערים רבות בפריפריה שבעבר לא הקמנו בהם'.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      דרעי מנסה לקושש קולות ……
      נראה לך שאפשר לעבוד על הרב שטינמאן הוא יודע מי אתה .. וגם הכסף שניסית לעוור בו את עיניו לא עזר לך במאום … מצאת את מי לשחד !!!!!!!!!!
      עזוב תמיכה מבני ברק לא תבוא לגנב

    2. 3

      אריה אתה רציני ? הרב שטיינמן עובד אצלך ? נראה לך שמשה גפני יכול לדרוש משהו בסגנון או ג' או ש"ס (ועוד באיום) מחכם שלום ? מצד שני, אתה יכול רק לחלום שהפלג הירושלמי (המחבלים ) יצביעו עבורך. א' כל מערכת ההסברה שלהם כמו הפלס וכו' מכשירה את הקרקע מבחינתם להימנעות מהצבעה כצו השעה. (בנוסף מקורות מימון של הפלס קשורים לגופים קנאים קיצוניים) בוודאי גם אתה מודע לכך. ב' הצבעה של הפלג לש"ס היא טובה גם ליהדות התורה לשם שמירת הנציגות החרדית בכלל. זו לבד סיבה שהם, כמחבלים, לא יצביעו בכלל.

    3. 2

      את הצעד הראשון עשה דרעי עם צביקה כהן בתיק החינוך בירושלים

    4. 1

      הצעד השני בקמפיין שידאגו שלא יורידו את המלגות והתקציבים שקיימים כעת לציבור החרדי.
      האם הכוונה מלחמה נגד הסנקציות הכלכליות?
      (כי בראיון הוא אמר שלא הולך להילחם נגד גזירת הגיוס רח"ל)